دعوت به ارائه مقاله به کنفرانس!

در راستای پیشبرد پروژه شکل‌دهی تشکل یزرگ چپ، اولین کنفرانس حضوری در روزهای ٣٠ توامبر و اول دسامبر ۲۰۱۳ برگزار خواهد شد. کنفرانس برای دو روز تدارک دیده شده است و دو موضوع زیر در دستور کار آن قرار دارد :

موضوع اول : کدام چپ؟ کدام سوسیالیسم؟

موضوع دوم : کدام حزب یا تشکیلات؟

یک روز و نیم به موضوع اول اختصاص دارد و نیم روز به موضوع دوم. اطلاعات بیشتر در مورد کنفرانس بعدا منتشر خواهد شد.

هدف از برگزاری کنفرانس بطور مشخص بحث حول پرسش زیر است :

 شکل گیری تشکل یزرگ  چپ مستلزم «تبیین پایه های نظری، برنامه ای و تشکیلاتی» است. پایه های نظری، برنامه ای و تشکیلاتی این تشکل در خطوط اصلی شامل چه موضوعات و مباحثی است؟ کدام پرسش ها باید پاسخ یابند تا این پایه ها تبیین شوند؟

از شما به عنوان فعال در این پروژه وحدت و یا صاحب نظر در مسائل چپ درخواست می شود که در بحث های کنفرانس پیرامون موضوع گفته شده شرکت کرده و دیدگاه اتان را با حاضرین در کنفرانس در میان بگذارید. شرط شرکت در کنفرانس به عنوان سخنران، ارائه مقاله است . مقاله باید حداکثر تا آخر ماه اکتبر در اختیار گروه کار نظری ـ برنامه ای قرار گیرد. تمامی مقالات دریافتی در سایت وحدت منتشر خواهند شد. کوشش شود حجم مقاله از ۶ صفحه A4 تجاوز نکند. با توجه به محدویت زمانی و تعداد سخنرانان در کنفرانس، گروه کار  از میان نویسندگان مقالات دریافتی دست به انتخاب خواهد زد.

آدرس ارسال مقالات :

dialogchap@gmail.com

گروه کار نظری ـ برنامه ای

پروژه شکل‌دهی تشکل یزرگ چپ

۸ مهر ۱۳۹۲ – ۳۰ سپتامبر ۲۰۱۳


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>